Conti Trophy 2011 CRAZY JESS DONCKERS & FRANK MOLNAR

Поговорим о Хаммерах

Conti Trophy 2011 CRAZY JESS DONCKERS & FRANK MOLNAR

Сообщение gs510 » Пн апр 04, 2011 4:05 pm

Conti Trophy 2011 CRAZY JESS DONCKERS & FRANK MOLNAR


From Youtube.com


Описание:

www.THANGfactory.com Afgelopen week reden veertien teams, gezeten in een Hummer, in de Marokkaanse woestijn de Continental 4X4 Trophy, een rally die twee keer per jaar georganiseerd wordt door de bandenproducent.

Bij de deelnemers van de editie zaten ook Frank Molnar en Jess Donckers "We zijn ondertussen veilig thuis. Het was niet altijd even gemakkelijk, mede door het klimaat. Door die verandering ben ik een dag serieus ziek geweest," vertelt Frank.

"Het was een heel avontuurlijke ervaring," gaat Frank verder. "Jammer genoeg moest je je wel aan bepaalde regels houden. Zo kreeg ik bijvoordeeld op het einde van de eerste dag al meteen een rode kaart omdat ik te snel had gereden. "Dat was namelijk niet gewenst door het gevaar dat vaak om de hoek lag. "Er waren behoorlijk wat ravijnen waar je kon rijden. Op die stukken keken we natuurlijk wel goed uit onze ogen, "vertelt Jess.

Het verschil tussen het leven in België en Marokko was ook niet min. "Ik had wel een cultuurshock, " vertelt Jess. "De huizen daar komen recht uit het Jesus-tijdperk. Het enige verschil is dat er een satelliet op het dak staat". "het was in ieder geval een ervaring om nooit te vergeten, en nu is het verlangen er nog meer als vroeger om de Dakar met ons tweetjes te gaan rijden" sluit Frank af.

En zoals we Jess en Frank kennen hebben ze weer veel gelachen en plezier gemaakt. Zo blijkt ook uit deze video die ze genomen hebben op de heilige Marokkaanse grond!


gs510
Участник
Участник
 
Сообщения: 21
Зарегистрирован: Чт мар 04, 2010 10:46 pm

Вернуться в Хаммер

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 2

cron